Yhteystiedot

Hieronta Hyvähetki palvelee Helsingissä

Hieronta HyväHetki tarjoaa yksilöllistä ja ammattitaitoista hierontaa Helsingissä. Vastaanottomme sijaitsee kahdessa eri toimipisteessä Kampissa ja Pohjois-Haagassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Ajanvaraukset sekä peruutukset voi tehdä netissä tai puhelimitse. Varattujen hoitoaikojen peruutukset on tehtävä  viimeistään vuorokautta ennen varattua aikaa. Peruuttamatta jääneestä varatusta ajasta veloitamme täyden maksun. Osoitteeseen info@hierontahyvahetki.fi lähetetyt sähköpostit luemme kerran päivässä.

Varaa aika joko netissä ajanvarauspalvelussamme tai puhelimitse. Lämpimästi tervetuloa!

Kampin toimpiste

Toimipiste sijaitsee Helsingissä, Runeberginkatu 4:ssä Glory For Youn toimitiloissa vanhaa Autotaloa vastapäätä Kauppakeskus Kampin välittömässä läheisyydessä. Perille pääsee parhaiten julkisilla liikennevälineillä.

Hieronta HyväHetki
Glory For Youn toimipiste (vanhaa Autotaloa vastapäätä)
Runeberginkatu 4 B
00100 HELSINKI

Pohjois-Haagan toimipiste

Toimipiste sijaitsee Helsingissä, Aino Acktén tie 1 B:ssä Parturi-Kampaamo Ihana Thalian toimitiloissa. Perille pääsee Kampista bussilla nro 41, Elielinaukiolta busseilla nro 40, 43, 451, 452 ja 453. Pasilasta P-junalla ja Huopalahden asemalta bussilla 41, Pohjois-Haagan asemalta bussilla 40, Kannelmäestä bussilla 41 ja 43

Hieronta HyväHetki
Parturi-Kampaamo Ihana Thalia  toimipiste
Aino Acktén tie 1 B
00400 HELSINKI

Hannu Määttä
koulutettu hieroja ja hermoratahieronnan mestari
Puh. 041 527 5838

info@hierontahyvahetki.fi
www.hierontahyvahetki.fi

Y-tunnus 1576188-1

Aukioloajat

ma-pe 10–18
Muina aikoina sopimuksen mukaan.

Sähköpostitse
Tekstiviestitse

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Hieronta Hyvähetki
Runeberginkatu 4
00100 HELSINKI

Y-tunnus: 1576188-1
Puh: 041 527 5838

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Hieronta Hyvähetki:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

  • Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä voi siirtää ja luovuttaa asiakkaiden henkilötietoja yhteistyökumppanille (esim. kirjanpitäjä) silloin kun yhteistyökumppanimme pyytää ja käsittelevät niitä toimeksiannostamme. Henkilötietoja voidaan luovuttaa myös silloin, kun Suomen viranomaisten toimet vaatii niitä.

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Rekisterinpitäjä ei siirrä, luovuta tai säilytä asiakkaiden henkilötietoja Euroopan Unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolle.

9. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

10.  Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakkaiden manuaalisesti täyttämät asiakastietolomakkeet säilytetään asianmukaisesti lukitussa kaapissa, joita pääsee käsittelemään ainoastaan rekisterinpitäjä. Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.

11. Tarkastus oikeus

Asiakkailla on oikeus tarkastaa omat henkilötiedot asiakasrekisteristä. Pyyntö henkilötietojen tarkastamisesta tulee lähettää kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen info@hierontahyvahetki.fi Lisätietoja tarkastusoikeudesta: www.tietosuoja.fi/1676.htm

12. Oikeus vaatia tiedon korjaamista

Asiakkaalla on oikeus vaatia asiakasrekisterissä olevan virheelisen tiedon korjaamista. Pyyntö tulee lähettää kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen info@hierontahyvahetki.fi. Lisätietoja tiedon korjaamisesta: www.tietosuoja.fi/1677.htm

13. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Asiakkaalla on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramarkkinointia, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimuksia varten tarvittavia henkilötietoja.

Kampin ajanvaraus Pohjois-Haagan ajanvaraus

Kerro meistä kavereillesi

Facebook Twitter 0Jaa